اتوبار کاج پیشرو در ارائه خدمات باربری

اتوبار کاج متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان باربری مجهز و مدرن در آذرماه 1394 آغاز به کار کرد. اگر چه در نگاه اول به نظر میرسد که این مجموعه یک مجموعه نو پا است، اما همکاری با متخصصین مجرب باربری و حمل و نقل و انتقال دانش و تجربه این افراد راهگشای مسیر موفقیت باربری کاج خواهد بود.

اتوبار و باربری در جردن

يکشنبه 27 دی 1394
9:01
باران

اتوبار و باربری در جردن

اتوبار در جردن : حمل و نقل و ارسال سرویس باربری در محدوده جردن با بهترین و کاملترین امکانات باربری و بسته بندی همراه با تخفیف ویژه محدوده جردن. باربری و اتوبار تخصصی در جردن به صورت شبانه روزی

اتوبار و باربری در جردن

اتوبار و سرویس باربری در جردن

باربری جردن کلیه خدمات باربری و اثاث کشی خود را با کمترین هزینه و کاملترین امکانات به صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان ساکن جردن قرار میدهد. کلیه هزینه هایی که توسط اتوبار جردن از مشتریان اخذ میگردد براساس نرخ اتحادیه ( و گاهی پایینتر ) و تعرفه کارشناسی انجام میگردد.

اتوبار جردن خود را موظف میداند که در قبال اعتماد مشتریان گرامی بهترین ناوگان و خدمان باربری را ارائه دهد. ما منتظر تماس شما هستیم و مطمئنیم که پاسخ لطف شما را به بهترین وجه قدردانی میکنیم. با ما تماس بگیرید !

سرویسهای باربری جردن

اتوبار جردن با در اختیار داشتن مجهزترین ناوگان حمل و نقل شهری و کادر باربری متخصص و مجرب خدمات باربری خود را به شرح ذیل ارائه مینماید :

× ارسال سرویس باربری سبک و سنگین ( وانت بار، نیسان بار، خاور ، کامیون )

× اعزام نیروی متخصص باربری و حمل و نقل ( نیرومند، آموزش دیده و متعهد به کار )

× ارسال لوازم بسته بندی با هزینه مناسب و کیفیت برتر

× اعزام نیروی باربری خانم جهت محیطهای 100 درصد زنانه ( 8 صبح تا 2 بعدالظهر )

× مشاوره و راهنمایی شبانه روزی در زمینه حمل و نقل به صورت شبانه روزی

باربری جردن از شرایط اسباب کشی کاملا آگاه است و با مسئولیتهای خود بخوبی آشنا است.

برچسب ها :
اتوبار جردنباربری جردناتوبار در جردنباربری در جردناتوبار تهرانباربری تهرانباربری در شمال تهران


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]