اتوبار کاج پیشرو در ارائه خدمات باربری

اتوبار کاج متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان باربری مجهز و مدرن در آذرماه 1394 آغاز به کار کرد. اگر چه در نگاه اول به نظر میرسد که این مجموعه یک مجموعه نو پا است، اما همکاری با متخصصین مجرب باربری و حمل و نقل و انتقال دانش و تجربه این افراد راهگشای مسیر موفقیت باربری کاج خواهد بود.

باربری اختیاریه

چهارشنبه 26 آبان 1395
11:37
باران

اسباب کشی و باربری اختیاریه

باربری اختیاریه با کادری حرفه ای و مجرب و همچنین برخورداری از ناوگان مجهز حمل و نقل شهری بهترین انتخاب برای افرادی است که به اثاثیه خود اهمیت میدهند.

خدمات باربری شهری در اختیاریه

  • حمل و نقل و باربری اثاثیه منزل و اداری
  • بسته بندی حرفه ای اثاثیه + فروش تجهیزات مورد نیاز جهت بسته بندی
  • جابجایی وسایل سنگین نظیر تردمیل و پیانو
  • جابجایی جهیزیه عروس با سرویس vip
  • ارسال ماشین مجهز باربری با راننده حرفه ای
  • اعزام کادر باربری آموزش دیده در محدوده اختیاریه تهران

باربری اختیاریه تهران

باربری اختیاریه با سالها تجربه و رزومه درخشان آماده همکاری با کلیه نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین شهروندان ساکن این منطقه میباشد.

اتوبار اختیاریه معتقد است که برترین و معتبرترین نوع تبلیغات ارائه خدمات با کیفیت است و به همین منظور با برگزاری دوره های توجیهی و آموزشی برای پرسنل و کارگران زحمتکش ، مهارتهای لازم جهت انجام یک اسباب کشی دقیق، منظم و بی نقص را به آنان آموزش داده ایم.

باربری اختیاریه ( دفتر باربری کاج در محدوده اختیاره ) متخصص اسباب کشی است و همیشه و در همه حال رعایت حقوق مشتریان و رضایت آنان را در راس اولویتها و برنامه های خود قرار داده است.

ما اعتماد شما را به بهترین وجه ممکن پاسخگو خواهیم بود و بخوبی میدانیم که بزرگترین سرمایه مادی و معنوی ما اعتماد شما عزیزان است.

با ما تماس بگیرید !


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]