اتوبار کاج پیشرو در ارائه خدمات باربری

اتوبار کاج متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان باربری مجهز و مدرن در آذرماه 1394 آغاز به کار کرد. اگر چه در نگاه اول به نظر میرسد که این مجموعه یک مجموعه نو پا است، اما همکاری با متخصصین مجرب باربری و حمل و نقل و انتقال دانش و تجربه این افراد راهگشای مسیر موفقیت باربری کاج خواهد بود.

یازده گام برای انتخاب یک اتوبار

يکشنبه 11 تير 1396
12:52
باران

چگونه یک اتوبار معتبر را با بودجه مناسب پیدا کنیم.

مراحل پیدا کردن یک اتوبار خوب می تواند به نظر دلهره آور باشد، اما ارزش یک تحقیق کوچک را دارد. در اینجا یازده گامی که به شما برای یافتن یک اتوبار خوب کمک میکند را بیان می کنیم :

چگونه یک اتوبار معتبر را با بودجه مناسب پیدا کنیم.

مراحل پیدا کردن یک اتوبار خوب می تواند به نظر دلهره آور باشد، اما ارزش یک تحقیق کوچک را دارد. در اینجا یازده گامی که به شما برای یافتن یک اتوبار خوب کمک میکند را بیان می کنیم :


گام اول : پیشنهادات را بشنوید

از دوستان و همکاران خود برای معرفی یک اتوبار خوب سوال کنید. با کمک گرفتن از دفتر تلفن شماره شرکت های باربری نزدیک منزل خود را پیدا کنید. شما می خواهید بدانید که این جابجایی چقدر هزینه برای شما خواهد داشت. به برآورد قیمت هر شخصی اعتماد نکنید. فکر نکنید که یک شرکت بزرگ و بنام بهترین است و به قیمت پیشنهادی وب سایت ها اعتماد نکنید. شرکت باربری مناسب را خودتان پیدا کنید و به وب سایت هایی که به شما پیشنهاد می دهند تا یک باربری خوب را پیدا کنید اعتماد نکنید.

گام دوم : تحقیق اولیه انجام دهید

هنگامیکه شما لیستی از باربری های پیشنهادی را دارید سابقه آنها را به صورت آنلاین چک کنید شکایات و تشکرات را بررسی کرده و آنها را با هم مقایسه کنید.

گام سوم : شما حداقل باید با 3 تا 4 شرکت تماس گرفته و از آنها برآورد هزینه جابجایی را بخواهید.

اگر شما تصمیم به جابجایی دارید و اتوبار مورد نظر را انتخاب کرده اید از آنها بخواهید تا هزینه پیشنهادی خود را به شما بدهند. شما باید انتظار داشته باشید که هزینه نهایی خیلی بیشتر از هزینه پیشنهادی خواهد بود. بهتر است که برآورد هزینه چند شرکت مورد نظر را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید.

گام چهارم : زمانیکه نماینده شرکت مورد نظر برای برآورد قیمت نهایی به خانه شما آمد همه جا را به او نشان دهید

همه وسایلی که می خواهید جابجا کنید قفسه ها، کمدها، وسایل داخل حیاط، حیاط پشتی و...

بدین ترتیب در روز جابجایی نماینده شرکت نمی تواند ادعا کند که وسایل و اثاثیه بیشتر از مقدار تایید شده است، نمی تواند شما را مجبور کند تا هزینه بیشتری پرداخت کنید. مطمن شوید که نماینده شرکت در مورد شرایط خانه جدید شما مانند پله ها، آسانسور و... آگاهی دارد. نماینده شرکت می تواند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت را به شما بدهد. مطمن شوید که در روز اسباب کشی نماینده شرکت حضور داشته باشد و فرد دیگری را برای جابجایی نفرستد. تمام سوالات خود را درباره شرکت از نماینده شرکت بپرسید. زمانیکه نماینده شرکت خانه شما را ترک می کند، شما باید همه اطلاعات زیر را در مورد شرکت بدانید:

نام کامل شرکت

آدرس، ایمیل، شماره تلفن و آدرس وب سایت شرکت

پیشینه شرکت

شماره مجوز و گواهینامه های شرکت

گام پنجم : مرور کردن برآورد قیمت

برآورد هزینه و قرارداد اسباب کشی زمانی رسمی می شود که توسط شما و نماینده شرکت باربری امضا شود. در هنگام اسباب کشی لیستی از وسایلی که در کامیون قرار میگیرند توسط شرکت تهیه می شود که به عنوان یک سند رسمی است. مطمن شوید که این لیست برآورد قیمت داشته و در زیر آن امضای نماینده شرکت تاریخ داشته باشد. اگر تصمیم دارید تا اثاثیه خود را بیمه اضافی کنید مطمن شوید که از هزینه و جزییات در مورد بیمه آگاهی لازم را دارید.

گام ششم : برآورد قیمت جابجایی وسایل را به صورت کامل و روشن در یک ورق بنویسید

گام هفتم : مقایسه قیمت پیشنهادی شرکت های مورد نظر

در مورد شرکت هایی که خیلی پایین تر از شرکت های دیگر قیمت میدهند محتاط باشید. به لیست وسایل و قیمت ها نگاه کنید و ببینید که هزینه اضافی از کجاست. به شرکت زنگ زده و از آنها بخواهید که به شما توضیح دهند. از اینکه با شرکت های دیگر مذاکره کنید هراس نداشته باشید. در بازار الان، که رقابت بین شرکت ها زیاد است، مطمن باشید که شرکت ها بر سر قیمت با شما کنار می آیند.

گام هشتم : لیست قیمت های پیشنهادی شرکت های رقیب را نیز با جزییات چک کنید

اطلاعات کاملی را جمع آوری کنید. مطمن شوید شرکت رقیب در محدوده منزل شماست و چند سال سابقه کار دارند. اکثر شرکت ها سایت داشته و شما می توانید از طریق آنلاین اطلاعات خود را کامل کنید در غیر اینصورت بهتر است از طریق تلفنی اطلاعات خود را کامل کنید.

گام نهم : مطمن شوید که شرکت انتخابی شما قانونی است و می تواند به صورت کاملا قانونی اثاثیه شما را بیمه کند.

گام دهم : حالا می توانید اتوبار مورد نظر خود را پیدا کنید

شما باید با در نظر گرفتن گام های بالا از انتخاب شرکت خود مطمن باشید. تاریخ اسباب کشی و جزییات اسباب خود را قطعی کرده و اطمینان حاصل کنید که نماینده شرکت زیر تمام موارد قراردا را امضا کند.

گام یازدهم : در روز بارگیری یک کپی از لیست وسایلی که نماینده شرکت تهیه کرده بگیرید.


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]